CONCURS internacional de GENT FANTÀSTICA






Estàs preparat per participar en un concurs internacional de gent fantàstica ? 
Tu optes al primer premi i per això avui no pensaràs en aquells defectes que vols polir, ni en les teves mancances o limitacions. No. Avui pensaràs en les teves fortaleses, en les teves qualitats i en les teves habilitats. Hi pensaràs i ho faràs sense ni una mica de modèstia. Avui t’has de reivindicar.
Pensa en els trets del teu caràcter i tria les 3 qualitats que et fan sentir més bé. 
Quan ho hagis pensat bé, redacta un text elaborat.
Ho pots plantejar com un anunci, com una carta, com una confessió... com vulguis. I el text ha de tenir unes 125 paraules. 








25 comentaris:

  1. Les meves qualitats, jo no les tinc molt clares, però segons la meva millor amiga una de les meves qualitats és que sóc una noia de confiança a qui pots explicar-li de tot i que no diré res. També la gent em diu que sóc graciosa i sempre estic molt alegre, menys quan m'enfado amb alguna persona i em poso de mal humor durant tot el dia. Una altra qualitat que tinc és la de nedar, perquè l'aigua m'agrada molt i se'm dóna molt bé nedar i per això tinc vint-i-quatre trofeus de natació i natació sincronitzada.
    Carolina Herrero

    ResponElimina
  2. Hola Edgar,

    En aquesta carta t'explicaré les meves qualitats principals perquè em coneguis una mica millor.

    Sóc molt puntual, perquè arribo a l'hora a l'institut, quan tinc metge etc., i no m'agraden les persones que són impuntuals. També sóc educat, perquè respecto les meves professores i professors, mostro una bona actitud, em comporto bé a la meva classe i amb els meus companys. I, per últim sóc treballador, perquè faig els meus deures i treballo a classe. I, fins i tot, ajudo la meva mare quan ho necessita.

    Ara que ja saps les meves qualitats espero la teva carta explicant les teves.

    Asim Mehmood,


    ResponElimina
  3. Estimat director, m'agradaria poder-me presentar al concurs internacional de persones fantàstiques. Per això he escollit les meves millors qualitats:
    -La simpatia:
    Sempre sóc molt simpàtica amb la gent; m'agrada molt conèixer a gent i fer amics nous.
    -La sinceritat:
    Penso que les coses s'han de dir tal com són, que la veritat no ha de fer mal, sinó que n'hem d'aprendre, ja que així tots podem creixer com a persones i a millorar les nostres qualitats.
    -L'alegria:
    Sempre estic contenta i fent riure a la gent, vida només hi ha una i s'ha d'aprofitar al màxim.
    Gràcies per llegir la meva carta.
    Espero poder participar en el concurs.
    Cordialment,
    Marta Carrascal - Barcelona.

    ResponElimina
  4. Senyor director,

    Jo crec que sóc una persona que posa les necessitats dels amics per davant de les meves, sempre que puc i no sigui abusiu; dono molta importancia a la companyonia i prefereixo treballar en grup que treballar sol.

    Sóc una persona treballadora i procuro esforçarme en tot allò que m'agrada o hi treballo. Sóc bastant bo en l'ambit dels estudis, sobretot a la biologia, també en esports

    Pel que fa al meu caràcter he de remarcar que crec que sóc amable i intento ser agradable y divertit amb els altres. Sobretot procuro no ofendre ni faltar al respecte a ningú. Normalment sóc molt pacient i no m'enfado amb facilitat

    Atentament

    Luis Ferreiro Guirao
    Barcelona, Catalunya.

    ResponElimina
  5. Jo em voldría presentar a aquest concurs perquè crec que el meu caràcter és molt bo i podria guanyar el premi :
    1r - Sóc molt simpàtica amb la gent , sempre faig riure a les persones que ho necessiten .
    2n - Jo , sóc carinyosa amb la gent que em demostra que m'estima i que em fa companyia al llarg de la meva vida i que confia en mi .
    3r - Sóc amable amb les persones que ho són amb mi , i si no , no els faig cas , no val la pena .
    A vegades soc massa amable amb les personas que acabo de tenir poca relació amb elles i això no m'agrada .
    Espero poder guanyar aquest premi que em fa tanta il·lusió

    Cloe Ruiz

    ResponElimina
  6. Hola, senyor director:
    Em dic Lidia Gómez i m'agradaria participar en el Concurs Internacional de Gent Fantàstica. Tres de les meves qualitats són: sociabilitat, carinyo i generositat.
    Sóc social perquè sempre conec gent nova i faig moltes amistats fàcilmet. Sóc carinyosa perquè faig el millor possible per als meus amics i els trato bé. Per últim, sóc generosa perquè sempre ajudo als meus amics i comparteixo tots amb ells.
    Gràcies per llegir aquesta carta, senyor director, m'agradaria guanyar el Concurs.

    ResponElimina
  7. El meu nom és Tamara Dioses. Sóc una persona amb moltes qualitats, però les tres més destacables és que sóc una persona entusiasta, ja que sóc optimista i sempre preparada a millorar; també sóc molt responsable ja que sóc ordenada, sempre sóc molt puntual i que sap què és el que s'ha de fer en cada situació que se li presenti i tinc una gran facilitat per relacionar-me i de treballar en equip, perquè sóc una persona molt col·laboradora. Tinc moltes ganes i, sobretot estic molt preparada, per ensenyar tots els meus coneixements i tot el que sé fer.

    ResponElimina
  8. Hola Senyor director,
    Li voldria dir que m'agradaria participar al concurs internacional de gent fantàstica, i espero poder guanyar.
    Una de les meves qualitats que tinc és que soc molt divertida. Si veig a algú trist, sense pensar-ho vaig i li trec un gran somriure, i també m'arada passar-ho molt bé i viure la vida.
    La segona qualitat que em fa sentir bé és que sóc sincera. No m'agrada mentir a la gent.
    I la meva tercera qualitat sería quesóc molt amable, ajudo molt a la gent, als meus amics, la meva família, etc.
    Atentament,
    Ana Maria Francisco

    ResponElimina
  9. Hola, senyor director.
    Jo crec que les meves virtuts o qualitats són que jo sóc molt amigable amb les persones;sóc amable i jo mai m,enfado amb les persones.
    M'agrada parlar amb els meus amics i amb la família.Quan els meus amics necessiten un cop de mà jo els ajudo si estan tristos i parlo amb ells i solucionem el problema.

    Gracies per per veure la meva carta.

    Atentament:
    Franco Mario Rivadeneyra Vigo

    ResponElimina
  10. Jo tinc moltes coses bones i dolentes, però ara només parlare de les bones. A mi el que millor se'm dóna són els estudis, sóc molt bo en gairebé totes les matèries, sobretot en Matemàtique, Física i Química i Socials, perquè tinc un gran càlcul mental i molt bona memòria. També sóc bastant bo en natació, ja que practico un cop a la setmana i em surt molt bé. A més a més sóc molt bo en els videojocs i m'agrada molt. Ras i curt, tinc molts punts forts que m'ajuden a l'hora de fer treballs o altres coses del meu dia a dia

    ResponElimina
  11. He vist el teu anunci a la biblioteca del barri. Necessiteu un guitarrista per fer una banda? Heu tingut sort: sé cantar, tocar més de tres instruments com la flauta, piano, guitarra, baix, etc, sóc bon compositor, sé fer cançons animades, divertides amb sentiments que agraden a qualsevol tipus de públic de tota mena. Em considero un bon treballador; en grup, sóc responsable, m'adapto ràpidament
    i sóc molt bon company. L'instrument que sé tocar millor és la flauta, però també el baix i la guitarra; porto més de quatre anys tocant guitarra i flauta; iu sé tocar amb guitarra sols, acords, etc.
    No te'n penediras!
    Lluis Garcia Monreal 2Eso AQ

    ResponElimina
  12. J o sóc molt bona persona. Sempre ajudo als altres amb els seus problemes i els recolzo en tot el que puc. La gent acostuma a dir-me que sempre els trec un somriure. Crec que la millor qualitat que tinc és que sóc molt graciosa y sempre estic animada, somrient i contenta, mai el meu grup d'amigues, sempre diuen que sóc la noia més graciosa que coneixen. I la darrera qualitat però no la menys important és que sóc molt educada, tracto bé a tothom, amb molt de respecte, sempre dono les gràcies i demano les coses siusplau.
    María Rancaño

    ResponElimina
  13. Hola em dic Aroa, tinc 14 anys, sóc una persona amable i simpática. M`agada molt riure, tambè m`agarda sortir amb les meves amigues . Una de les qualitats que tinc és ballar, també jugar a volei amb les meves amigues i per últim m`agada cuinar perqué m´agada molt menjar.
    Aroa Seron Fernandez
    2n B

    ResponElimina
  14. Senyor director, em voldria presentar al concurs internacional de gent fantàstica. Em dic Cristina García, vaig a 2ªB, i les meves 3 millors qualitats són:
    - Sé fer màgia, ja que el meu pare és mag i m'agrada fer trucs de màgia am ell.
    - Crec sér bona perssona, sempre intento ajudar a la gent que ho necessita...etc.
    - Sóc tranquil·la, reflexiva i sempre intento ser educada amb tothom.

    ResponElimina
  15. Sr Director.
    A mi m'interessa participar en el concurs internacional de GENT FANTÁSTICA:

    Jo sóc una persona molt amable, m'agrada ajudar a les persones. Tambè m'agrada aconsellar a la gent amb els seus problemes. M'encanta riure, divertir-me i aprendre noves coses. Sóc educada quan ho haig de ser, i sé respetar les opinions contràries. Sé tocar la flauta, se'm dóna molt bé.
    Sóc bona companya. M'agraden les matemàtiques, i la plàstica.

    Karol 2nB

    ResponElimina
  16. Em dic David i voldria presentar-me al concurs de gent fantastica. Les meves qualitats són que sóc amable , bona persona que sap escoltar .Sóc intel.ligent i molt bo jugant a les videoconsoles . de fet m'agraden tant que ensenyo als meus amics jocs nous. Tambe sóc una persona generosa a vegades sóc sincer.Hi soc de segon Be

    ResponElimina
  17. sr director
    m'agradaria presentar-me al cuncurs de les meves qualitats:
    -una de les meves cualitats és que pinto bastant bé . m' agrada dibuixar coses que m' agraden o que m' invento i quan ho faig a la gent li agrada.
    -també una de les meves qualitats és que sóc molt detallista,en fixú en coses que la gent normalment no es fixa. això té una part bona que, per exemple, una persona s'ha comprat alguna cosa va jo m'hi li ho dic i a la gent li agrada.
    valeria león

    ResponElimina
  18. Hola em dic Noé, els meus amics sempre em diuen que faig gracia, una altra cosa és fer amics sempre que vaig a llocs nous faig molts amics, i l'última és fer malabars perquè el meu pare és malabarista i m'ha ensenyat , fins i tot va poder anar a fer un espectacle en el club super 3, 2 o 3 vegades.
    Noé Figueroa Q 2ºB

    ResponElimina
  19. Sr Director.
    M'agradaria presentar-me al concurs internacional de GENT FANTÁSTICA.

    Una de les meves qualitats és que sóc sincera, força. Sóc una persona reservada. Sé escoltar els altres i aconsellar-los amb els seus dubtes o problemes. Trigo en agafar confiança, però quan l'agafo, sóc oberta. M'agrada llegir, veure pel·lícules, sortir amb les amigues i sobretot passar-ho bé. M'agrada fer esport.
    I se'm dóna bé dibuixar.
    Zahra 2nB

    ResponElimina
  20. Jo sóc una persona que ajuda als altres sempre que la necessitin. En primer lloc ,m'agrada la companyonia entre dos amics .En segon lloc, sóc molt pacient en un cas que sigui necessari.En tercer lloc sóc una persona a qui agrada confiar en els altres.En quart lloc ,m'agrada fer atletisme en 250m
    que és la categoria on més cómode estic.
    Jesus Lamsaddar

    ResponElimina
  21. Senyor director,
    em voldria presentar al concurs de persones fantàstiques:

    Jo crec és que una de les meves qualitats és que sóc un bon esportista especialment en el futbol, jugo molt bé en la meva posició, per això he competit amb molts jugadors i he guanyat copes i medalles.

    També la gent em diu que sóc graciós i sempre estic molt alegre, i que també sóc molt educat i bona persona.

    Una altra qualitat que tinc és que sóc molt bon travallador quan vull i quan em proposo una meta no em rendeixo fins que ho a consegueixo.

    Ray Macías Ortiz.


    ResponElimina
  22. Benvolgut director,
    m'encantaria presentar-me al concurs de persones fantàstiques, ja que desde el meu punt de vista, no careixo de qualitats.

    L'eloqüencia:
    Una de les qualitats que trobo més notable en mi es el ser eloqüent, ja que considero que parlo amb facilitat i d'una manera delecta.

    Optimista:
    Una altre de les meves qualitats vindria a ser el ser optimista, ja que acostumo a jutgar i veure les coses desde un adpecte més favorable, per molt negres que estiguin les coses jo li busco un altre punt de vista.

    Aquesta qualitat que ara diré, diría que la tinc desde aquest any, arrel de fets que van succeir anteriorment (fa 1 any)
    Empatia:
    Trobo que desde fa poc, he conseguit adquirir la facultat de comprendre les emocions i els sentiments externs. Realment em sento molt orgullosa d'això.

    Amb afecte,
    Ainhoa Resano Munilla.

    ResponElimina
  23. Benvolgut director, m'encantaria presentar-me al concurs de persones fantàstiques, ja que crec que les meves qualitats són gaire bones.

    Jo sóc una persona amable i optimista, prefereixo pensar en les coses bones que en les dolentes, se com parlar amb les persones de la meva edat, com parla amb la gent adulta i amb els meus pares.

    Si alguna vegada em proposo alguna cosa dons faig tot el possible per aconseguir o.

    També ser escoltar els problemes de la gent, animar a la gent i entendre'ls.

    Amablement,
    Daniel Shpoval.

    ResponElimina
  24. Senyor director, m'agradaria participar en el concurs internacional de gent fantàstica, perquè sóc una persona bona, és a dir, m'agrada ajudar, i comprenc a les persones. També sóc divertida. M'agrada fer coses divertides, especialment amb amics, i coses molt gracioses per diversió. M'agarden molt els animals, m'encanta ballar, fer esport. Em porto bé amb les persones, m'ho passo bé conversant amb amics, familiars, i m'agrada fer nous amics. Així que vull participar en el concurs i guanyar.

    Karolina Buineviciute

    ResponElimina