Benvinguts al nou curs 2016/17


Dilluns 12 de setembre arrenca un nou curs acadèmic.
Els que comenceu 1r d'ESO formeu part de la base o la pinya del castell , i els que ara sou a 2n de Batxillerat fareu com l'enxaneta que fa l'aleta i tothom a la plaça aplaudeix la gran fita.
Els que formeu part de l'estructura, perquè sou folre, manilles o tronc també sou importants perquè ajudeu tant als més petits com als més grans .
Amb força, seny i rauxa entre tots aconseguirem coronar el castell o la torre que suposa el curs que ara comença.

Tot l'equip de professorat del Departament de llengua catalana us desitja un bon començament.

1 comentari:

  1. autoretrat
    Em dic Nerea ,tinc 12 anys, el meu aniversari és el 25 de setembre i sóc alumna de l‘institut Príncep de Girona de 1rA .
    Sóc d’estatura normal. Tinc el cabell llarg amb mitja melena, castany i brillant. Els meus ulls són entre blaus i verds però fluixets . Tinc un nas una mica rodó i la cara també. Sóc blanca de pell, sempre ho he sigut no hi ha manera que em posi una mica morena.

    M’agraden molt els animals ,sobretot els gossos. En tinc dos, de gossos , un gat i un hàmster .

    ResponElimina