SENTIMENTS QUE DESVETLLA LA PUBLICITAT


Després de veure i escoltar amb atenció l'anunci publicitari, contesta les preguntes següents o fes-ne un comentari global .

a) Quin creus que és el missatge que ens transmet l'anunci? A qui s'adreça?
b) Quins sentiments desperten les imatges en el teleespectador?
c) La veu dels personatges que apareix a l'inici i al final està relacionada amb el producte que s'anuncia o bé és una història que no té res a veure? Explica-ho
d)  Com se senten els personatges que hi intervenen : la mare, els avis, el noi..? 

66 comentaris:

  1. el missatge que ens transmet aquest anunci és que la pizza fa que els nois es comportin bé i que estiguin sempre feliços i no com a abans

    ResponElimina
  2. Els sentiments que desperten les imatges és la bona comunicacio entre la mare i els avis.
    També penso que el noi gran no jugava abans amb els germans i. a partir d'una experencia si. comença a comunicacio amb tot la seva família..

    4t D
    Narlyn moreno

    ResponElimina
  3. Aquest anunci no m'agrada gens ni mica perquè, des de quan hi ha una família tan alegre, que no es bara? En cap moment el nen arregla la moto sense fer res. I no meig la relació amb el producte (la pizza)que s'anuncia. La mare sembla que sigui la germana gran i l'àvia treu una pizza ja feta del frigorífic i la mare surt fent una pizza després.

    Dani Lacruz Ballesteros
    4esoD.

    ResponElimina
  4. Aquesta anunci m´ha agradat. Em sembla molt ben fet,l´ambit familiar que esxplica és interessant.
    Els personatges semblen feliços al camp. Sembla que el noi s´avorria molt ala ciutat,peró amb els avis fa moltes activitats .

    Givi Sirbiladze 4D

    ResponElimina
  5. jo crec que és un tipic anunci en què el publicitari vol que nosaltres pensem que la pizza és natural, però jo crec que es un producte "artificial" que està fet en una fàbrica

    després de veure l'anunci tens una sensació agradable i et donen ganes de menjar el producte
    Els publicistes han estudiat molt bé l'ambientació: un producte elaborat "artesanalment" però que en el fons és "artificial"


    Marcos Samaniego 4D

    ResponElimina
  6. Després de veure l'anunci he pensat que l'experiència del noi millora la seva actitud.
    Ell sempre estava callat,no parlava amb
    ningú, sempre davant l'ordinador. Però quan va a viure uns dies amb els avis canvia: juga amb els seus germans, ajuda a tothom, repara la moto que havia estat de la seva mare, i s´alegra.

    Kushan thakur 4tD

    ResponElimina
  7. El missatge que ens transmet és que qui es menja una pizza amb família serà més feliç amb la gent.

    La historia noté re a veure amb l´anunci perquè és a part.

    El noi al principi no li feia molta gràcia,però al final li ba agradat.

    Als nens patits, els feia molta il-lusió veure els avis,i als avis també i la mare esta contenta.
    Jonatan Nital 4d

    ResponElimina
  8. Ès un anunci de pizza, que reflecteix una vida familiar. La mare deixa els seus fills a casa dels l'avis, perquè els nens s'avorreixen. El Pepe està deprimit . Els nens juguen i donen herba als cavalls. El Pepe troba una moto vella i es posa content,perquè la moto és guapa. Els nois aprofiten i munyen vaques amb l'àvia i recullen ous de gallines.
    En general, no m'ha entusiasmat.

    Wei 4tD

    ResponElimina
  9. El missatge que ens transmet l'anunci és que les coses naturals són les millors. S'adreça a tothom, nens i a gent gran.Els sentiments que desperten les imatges en el teleespectador és que estar amb la família et canvia. La veu dels personatges que apareix a l'inici i al final no té res a veure amb el producte però els nens petits que van a casa dels avis canvien i tenen un esta més positiu i després al final per celebrar-lo fan un plat típic de casa 100% natural.
    Els personatges que hi intervenen se senten de la següent manera:
    La mare al principi esta trista peró al veure als seus fills divertnt-se i veure que li arregla la moto s'emociona.
    Els avis es senten orgullosos pel que han fet i perquè han pogut estar un temps amb els seus nets i divertir-se molt.
    El noi ja no està aïllat i es diverteix amb les coses que fa amb els seus avis i germans i a part a trobat una cosa que li interessa que és arreglar la antiga moto de quan era jove la seva mare. Al final el nen li ansenya la moto arreglda i ella com no la farà servir més li regala la moto.

    Vidya López 4t D

    ResponElimina
  10. La publicitat em dóna una sensació de vida rural, de canvi rutinari els nens s'obliden de les noves tecnologies i dedique el temps al camp y a la família.Són com unes vacances per deconnectar del món

    ResponElimina
  11. Per mi aquest anunci el que vol transmetre és que, aquesta pizza té ingredients naturals, però al final treuen la pizza de la nevera i no queda gaire bé.
    Però aquests nens que es queden amb els seus avis, sense els seus pares s-ho passen molt bé.Jo també crec que el que ens volen dir és que és millor passar-s'ho bé a l'aire lliure que dins la teva casa jugant a la consola, mirant la televisió o xatejar a l'ordinador.

    ResponElimina
  12. El missatge que ens transmet l'anunci és que, el que és natural, és millor; i no fa falta la tecnologia per divertir-se i per ser feliç.Jo crec que aquest misstge s'adreça als pares i als fills.Els sentiments que desperten les imatges en el telespectador són d'amor i felicitat.Jo crec que aquesta història no té res a veure amb lo que s'anuncia perquè la filla li està demanant a l'àvia que es quedi amb els nens uns dies.
    La mare al començament està estressada i després està sorpresa per com s'han portat de bé els seus fills.Al final se sent molt agraïda. Els avis estan contents que els nens s'ho passin bé amb ells. El noi al principi no li fa molta gràcia, s'oposo que perque allà no hi ha tele, paly..., però després està molt content.

    Marta Botía 3rQ

    ResponElimina
  13. El missatge que crec que ens transmet és que al camp també et pots divertir, que no necessites només la tele o els videojocs.
    Els sentiments que desperten les imatges en l'espectador són els sentiments familiars, de tendresa i d'alegria.
    Les veus dels personatges no tenen res a veure amb el que es s'anuncia, ja que s'anuncia la pizza i la conversa tracta sobre el nen que s'avorreix a casa i que ara està feliç.
    La mare al principi està preocupada pel seu fill però al final està final està feliç perquè el seu fill s'ha divertit.
    El nen al principi s'avorreix, no sap què fer, però després s'adona que a més dels videojocs es pot divertir amb altres coses.
    Els avis estan feliços, ja que tenen als seus néts al costat es diverteixen amb ells.

    José Luis Bueso 3r Q

    ResponElimina
  14. El missatge que ens transmet l'anunci és que volen que veiem què el material amb que fan el menjar és natural
    I que en els pobles es poden fer més coses que no sigui ni mirar la tele ni jugar amb els videojocs, que també t’ho pots passar bé al camp.
    Els sentiments que despertan les imatges en el teleespectador són la Felicitat quan s’ho passen bé , gana mentre que fan les pizzes, tristas quan la mare se n'ha d'anar.
    És una història que no té res a veure amb el producte que s'anuncia, és una història de la família.
    Pel que fa als personatges que hi intervenen:
    La mare: Al principi li feia pena deixar-los però quan va tornar va estar molt contenta perquè el fill gran li havia posat en marxa la moto que tenia quan era jove.
    Els avis: Estan contens que els seus néts siguin a casa seva.
    El noi:Al principi semblava que només li importés els videojocs però al final també s’ha interessat per altres coses i està amb els seus germans.

    Sara Faidi 3ºQ

    ResponElimina
  15. L'anunci exposa un jove adolescent que es molt arrogant, només amb els videojocs i la música.
    Quan la mare la mare el deixa amb l'àvia el nen canvia:
    .Potser descansar una mica dels pares.
    .Estar per aires diferents, amb mes llibertat.
    .Noves coses a fer, que a primera vista semblen avorrides però després t'adones que t'ho estàs passant pipa.
    .O potser els avis poden arrivar a ser mes divertits amb segons quines coses.ç
    Eva Bona 3C

    ResponElimina
  16. Aquest anunci ens vol transmetre que la pizza no és artificial sinó que està feta amb ingredients naturals, també podem observar que la vida al camp es molt diferent comparada amb la de la ciutat, ho podem veure amb els nens ja que a la ciutat sempre están a l'ordinador en canvi al camp fan moltes activitats i s'ho passant d'allò mes bé. I pel tema de la moto, el nen al veure aquella moto decideix tornar-la arreglar per quant arribi la seva mare fer-li una sorpresa però quant li dona les claus a la mare, ella li diu que se les quedi ell, que lis farà més profit.

    Laura Tarragó 3é B

    ResponElimina
  17. El principal objectiu d'aquest anunci és fer-nos creure que la pizza és un aliment natural i saludable.
    Els personatges també ajuden a fer-nos creure aquesta idea perquè és una família molt unida i tots s'estimen.
    A l' ajuntar les imatges de la pizza amb les de la família ens dóna la impressió que aquest aliment està relacionat amb la vida en família i al camp, però en realitat és tot al contrari.
    A més, al fer aquest anunci tan llarg alguns teleespectadors es poden avorrir i pensar que li estan donant molta importància a un aliment tan poc saludable.
    La veritat és que no m'ha agradat gens.


    Carmen Picó

    3r.Q

    ResponElimina
  18. És un vídeo llarg que només anuncia una pizza.Diu que la vida a la ciutat és molt més diferent que al poble. La vida al poble és molt més divertida que estàs molt més temps amb la família i a laire lliure i els ingredients són naturals al poble.Aquest anunci fa que entengem que aquella pizza és molt bona i també que la família és molt important.

    nutsa 3C

    ResponElimina
  19. Jo crec que aquest anunci vol transmetre diferents coses sobre la vida.
    Primer que no fa falta viure a la ciutat amb videojocs etc. per ser feliç,que a vegades un és més feliç amb coses molt més simples.
    També dona a entendre que les pizzes són tradicionals,i com més tradicionals millor.
    La veritat no crec que tingui molt a veure una pizza amb la història del nen,ja que es veu que el nen no està feliç i la seva mare està molt preocupada,llavors el nen dona a entendre d'una manera que se'n penedeix d'haver estat tan aïllat de la seva mare i arreglant la moto;és com una manera de demanar perdó.
    Al veure la moto arreglada la mare s'emociona molt.
    La mare li dóna les claus de la moto al seu fill ja que ella no la tornarà a fer servir.

    Natàlia Garcia Caldeiro 3r Q

    ResponElimina
  20. És un vídeo molt llarg que no només anuncia una pizza si nó que també diu que la vida a la ciutat no és el mateix que viure en un poble, al camp. Diu que viure al camp és com més divertit. També diu que es comunica més amb la família, que no estàs tot el dia enganxat a la tele ni a l'ordinador sinó que jugues més a l'aire lliure.
    Representa que la pizza, l'han cuinat entre tota la família i que és com una pizza casolana.

    Raquel Martínez.
    3ºC

    ResponElimina
  21. El missatge que ens transmet tracta sobre que les pizzes són aliments naturals. S'adreça a tots els membres de la família, tant els petits com els grans. El sentiments que desperten les imatges en els teleespectadors són les ganes de passar uns dies en família, passar-ho bé i menjar coses naturals. Jo crec que la veu que apareix a l'inici i al final està relacionada amb l'anunci del producte, ja que si la mare no expliqués el que li passa al noi, no entendríem bé de que va l'anunci. Els personatges que apareixen se senten de la manera següent:
    -Els avis: Estan molt contents de veure a la seva filla i als seus néts, que es queden a passar uns dies a casa seva.
    -El noi: Al principi sembla que no li agrada la idea d'anar allà, però poc a poc, va oblidant-se de la ciutat i comença a adaptar-se a la vida natural al camp. També neteja i arregla la moto de la seva mare quan era jove, com si fos una manera de disculpar-se per lo malament que s'ha portat.
    -La mare: Està preocupada pel seu fill quan el deixa amb els avis, però quan torna i veu al fill amb un gran somriure i la moto de quan ella era jove, s'emociona.

    Lucia Gasión 3r Q

    ResponElimina
  22. L'anuncí m'ha semblat molt allunyat del que ens vol vendre, però l'estrategia comercial és bona, ja que ens diu que la pizza aquesta ens donarà una vida més plena i satisfactòria. És ironic com en un segon surt com treuen la pizza de la nevera, i d'altre segon surtin preparant-la; però l'anuncí, en general, és bonic però molt irreal.

    Antonio Jesús Vergara 3r eso Q

    ResponElimina
  23. Fa veure que canviar la rutina de sempre i fer una altra vida, encara que sigui durant una setmana, canvia el teu caràcter, et posa de bon humor i també, no és el mateix estar amb els pares que amb els avis. Al camp pots fer el que vulguis: sortir, jugar, no tens tantes obligacions i l'aire és més net.

    Alex Carreras Maly 3r ESO Q

    ResponElimina
  24. A mi em sembla que la publicitat és divertida perquè estar en família menjant pizza demostra que la vida al camp és més divertida. Un canvi d'aires aniria bé a tothom i demostra que el joves no necessitem, noves tecnologies i també que la pizza està més bona si és natural amb elements de la granja i així tindrem tepms per pensar i recapitular el comportament de cadascun.

    German 3rB

    ResponElimina
  25. l'anunci volia expressar la sensació de puresa,naturalitat de les pizzes que fabriquen.Es a dir que les pizzes que fan són a l'estil natural,i són de bona calitat i que la fan per disfrutar amb la familia i desconnectar
    de tot,De l'estil de vida de la ciutat.

    A més a més dins l'historia de l'anunci hi ha una moto que era de la mare dels nens,i que un d'ells vol arreglar-la i quan l'arregla la moto , la seva mare li dóna les claus i li diu que ara és d'ell.Jo crec que hi ha un missatge molt important: que les pizzes són tradicionals i que el que és tradicionals és millor.




    Angel Flores 3Q

    ResponElimina
  26. Aquest anunci publicitari m'ha agradat, perquè el noi és mes o menys com jo, sembla que passi de tot, i sempre estic o xatejant a l'ordinador o al carrer amb els meus amics i m'he sentit identificada.
    L'anunci suggereix que a vegades va bé oblidar-se de tot i disfrutar de la teva família. S'adreça a tots els membres d'una família, a un grup d'amics, o a qualsevol persona.
    A mi em transmet enyorança, alegria, esperança i amor familiar. Els personatges es senten lliures, sense preocupacions, són feliços.



    Natàlia Paris 3rC

    ResponElimina
  27. L'anunci no m'ha agradat, perquè el trobo molt fals i no m'ha donat una sensació de satisfacció.
    El missatge era principalment per als adults.
    El que patrocinaven era una pizza.



    Aleix Campanera 3ºC

    ResponElimina
  28. Aquesta història m'ha agradat perquè al final de l'anunci la família està unida i contenta.

    Jo crec que l'anunci suggereix que quan tots es troben units o junts,tothom està millor.

    Els personatges se senten molt bé perquè estan amb la família.



    Nadia Lara i Stephanny Paredes 3º c

    ResponElimina
  29. Aquest anunci no m'ha agradat perquè el trobo massa llarg. S'adreça a adults i nens.Exposa sentimentes de felcitat,tristesa,avorriment.
    Els nois/ies representen que no volien anar-hi peró
    desprès s'ho passen bé i fan una pizza que és del que va l'anunci

    Raimon Menent Sala 3c

    ResponElimina
  30. No m'agradat perquè l'anunci havia de parlar de la pizza i no d'un noi que sempra juga als videojocs.
    La sensació és d'un ambient molt ric i avis com aquests no preparen la pizza. Això ho faria el seu cuiner.


    Petro Yaremko 3r-C

    ResponElimina
  31. Aguest anunci m'ha agradat perquè hi ha sentiments que comparteixen coses com el nen gran i els personatges familiars.L'anunci de pizza de casa tarradellas l'estil natural i element de la granja.


    Uday Thakur 3C

    ResponElimina
  32. Aquest anunci m'ha agradat perquè estan tots molt contents.Em suggereix que has de menjar pizza de pollastre,s'adreça a les families,en general.Les sensacions que transmeten és que estan molt unids amb la família senten gratitud l'un per l'altre.
    Jean Carlos Jimènez :) 3C

    ResponElimina
  33. L'anunci em suggereix que mengi o compri aquella pizza.S'adreça a tot el món.Em dóna una sensació de menjar pizza.Els persontages estan alegres.

    ResponElimina
  34. Aquest anunci m'ha agradat per què mostra molta felicitat.
    Suggereix que mengis pizza de pollastre.
    És un anunci per a tota la familia.
    Em transmet la unió i transmet felicitat.
    Els personatges se senten feliços i molt acompanyats.
    És molt irreal per que amb una pizza no tens tota la felicitat.

    3C

    ResponElimina
  35. Com en la majoria d'aquests tipus d' anuncis intenta reflectir una felicitat utòpica, prometent una aparent prosperitat amb l' adquisició del producte, la qual cosa ni de llarg et donarà una mínima satisfacció efimerament momentània. Però si ens basem en el que intenta transmetre i no el que simbolitza és agradable a la vista i et desinhibideix dels problemes i les obligacions de la vida real. durant un peíode relativament curt de temps.
    Gerard Cabo Jose 3er

    ResponElimina
  36. L'anunci explica la història d'un nen que està tot el dia amb el mòbil i els videojocs. Llavors la mare el porta a casa de l'avi perquè s'oblidi de tot i estigui uns dies al camp amb els seus germans i els seus avis.
    Un matí, descobreix al garatge l'antiga moto de la seva mare i la intenta arreglar.
    Quan la seva mare el va a buscar, ell li diu que té una sorpresa per a ella, la porta al garatge i li ensenya la moto arreglada. La mare es posa molt contenta i li agraeix molt, encara que després li dóna les claus de la moto.
    El noiquan se'n va d'aquella casa se sent una mica malament perquè allà s'ho ha passat molt bé i se'n adona que no ho ha passat malament sense el mòbil i sense l'ordinador.

    Dalila Mula 3A

    ResponElimina
  37. És un anunci bastant llarg, haurà costat bastant diners.
    a mi m'ha impressionat el comportament del nio, que en la ciutat està trist i desanimat, ien poble torna a animar-se, perquè es troba una moto que era de la seva mare quan era petita.


    El paisatge era bonic amb molta vegetació , i el que ens volen transmetre és que la pizza és natural feta a casa , i quan te la menges estàs com en el poble.





    NOMAN ARSHAD 3rA

    ResponElimina
  38. L'anunci ens transmet el missatge, que les pizzes de Casa Tarradelles són fresques i naturals , i que no s'està en cap lloc millor que a casa.

    Ens transmet sentiments d'alegria i de benestar.
    La mare deixa els seus fills amb els seus pares i quan torna veu que es porten molt bé gràcies a la seva mare.
    M'ha semblat un anunci llarg i molt treballat.

    ResponElimina
  39. L'anunci ens transmet el missatge, que les pizzes de Casa Tarradelles són fresques i naturals , i que no s'està en cap lloc millor que a casa.

    Ens transmet sentiments d'alegria i de benestar.
    La mare deixa els seus fills amb els seus pares i quan torna veu que es porten molt bé gràcies a la seva mare.
    M'ha semblat un anunci llarg i molt treballat.

    ResponElimina
  40. És un anunci bastant llarg, haurà costat bastant diners.
    a mi m'ha impressionat el comportament del nio, que en la ciutat està trist i desanimat, ien poble torna a animar-se, perquè es troba una moto que era de la seva mare quan era petita.


    El paisatge era bonic amb molta vegetació , i el que ens volen transmetre és que la pizza és natural feta a casa , i quan te la menges estàs com en el poble.





    NOMAN ARSHAD 3rA

    11 d’octubre de 2011 7:49

    ResponElimina
  41. És un anunci bastant llarg, haurà costat bastant diners.
    a mi m'ha impressionat el comportament del nio, que en la ciutat està trist i desanimat, ien poble torna a animar-se, perquè es troba una moto que era de la seva mare quan era petita.


    El paisatge era bonic amb molta vegetació , i el que ens volen transmetre és que la pizza és natural feta a casa , i quan te la menges estàs com en el poble.





    NOMAN ARSHAD 3rA

    11 d’octubre de 2011 7:49

    ResponElimina
  42. En aquest anunci el missatge que ens està mostrant és que la pizza Tarradella és molt artesanal, feta amb productes naturals, com si la fessis a casa.
    Aquest missatge és subliminal, ja que intenta que quan vagis a comprar, vagis directament a comprar aquest producte. Està adreçat als consumidors.
    La veu dels personatges que apareix a l'inici i al final està relacionada amb el producte, ja que el logotip d'aquest producte és "Enlloc com a casa" i t'està mostrant com aquesta família està fent les pizzes a la masia, on tenen de tot.
    Veure aquest anunci et produeix un sentiment de familiaritat, d'unió, de felicitat...
    Els nens són feliços en el camp amb els seus avis, on no hi ha tecnologia.
    El noi gran està avorrit quan és a casa seva, però quan està a la masia es diverteix amb els seus germans i arreglant la motocicleta de la seva mare.
    Els avis estan contents d'estar amb els nens i la mare al principi està preocupada per en Pep però quan veu que els nens s'ho passen tan bé amb els avis es posa molt contenta.

    Mª del Mar Gutiérrez 3rA

    ResponElimina
  43. El missatge que transmet l'anunci, es que l'hora de menjar és un moment per estar en família, s'adreça als teleespectadors.
    Les imatges et commouen, perquè al principi el el gran, en Pep, està enganxat a l'ordinador, i al llarg de l'anunci es veu com poc a poc descobreix que vivint al camp, a la natura es pot divertir i tenir il·lusió per fer coses diferents.
    La veu que apareix al principi i al final de l'anunci, no està relacionada amb el producte que s'anuncia. És la filla que li demana a la seva mare que cuidi als nens una setmana.
    La mare al principi de l'anunci està preocupada perquè el seu fill gran esta enganxat a l'ordinador, la consola...I al final es sent molt contenta perquè veu els seus fills feliços.
    L'avi està feliç per poder estar amb els seus néts. I en Pepe quan veu la moto té il·lusió per arreglar-la, juga amb els seus germans,etc.



    Cristina Botía 3r ESO A

    ResponElimina
  44. L'anunci de Casa Tarradellas , es nota per la durada ;que s'han gastat molts diners , perquè per preparar un anunci de 3 minuts es necessita un bon pressupost.
    Al principi no es nota que vulguin exposar la nova pizza de pollastre ;jo pensava que an anava d'una marca de notes o algun joc per jugar en família.
    L'anunci vol que quan mengem ho fem en familia i que la nova pizza ,que està feta al forn i amb molt amor, tingui un sabor familiar i únic.
    Quan tastem la pizza notarem com si estiguéssim en el camp.
    Diego 3ºA

    ResponElimina
  45. L'anunci té poc text.L'inici és un diàleg. La mare li pregunta a l'àvia si pot cuidar dels seus fills, i estan aburrits a casa sense fer res. El fill gran, tot el dia està amb el videojocs i els petits tota l'estona barallant-se. Trovo que la famíla és molt artificial, la mare, el pare i els tres fills. La mare la trovo massa jove per fer el paper, i en camvi l'àvia és molt més vella. A casa l'àvia ells desconnecten de la ciutat i van al camp.Volen donar el missatge que les pizzas de Casa Tarradelles són artesanes i fetes amb amor, com si l'àvia li fes la pizza als néts. La llargada de l'anunci fa que et cridi l'atenció. L'eslògan " Com en lloc, Casa Tarradelles esta pensat per apropar-se al públic.

    Martí Gallardo 3r A

    ResponElimina
  46. El publicista ens fa sentir que la pizza que fan els de casa tarradella està feta de casa ,i que ens sentim felis amb aquestes pizzes.
    Explica la història d'un nen que no volia de fer res i es trobava avorrit .Llavors la mare durant les vacances d'estiu el va enviar a la casa dels avis amb la seva germana i el seu germà.
    Al cap d'uns dies,després de l'experiència es va posar cada vegada més content i ens fa sentir com si estigués en una casa



    Hong Zhou Zhang 3rA

    ResponElimina
  47. L'anunci va sobre una mare que està preocupada pel seu fill gran perquè només està amb l'ordinador i els videojocs i llavors demana a la seva mare (l'àvia dels nens) que si es podien quedar a la seva casa en el camp perquè el fill gran pogués desconnectar de la tecnologia.

    Un dia el noi jove va entrar al garatge i va decobrir una moto vella i va decidir netejar-la arreglar-la perquè li agradava molt.

    El dia que la mare els va anar a recollir per emportar-se'ls , el fill gran li va dir que tenia una sorpresa per a ella. Quan li va ensenyar la moto, la mare es va posar molt contenta i va decidir regalar-la al seu fill.

    David Otal ( 3r A)

    ResponElimina
  48. L'anunci tracta sobre una mare que està trista al veure que el seu fill està enganxat a les noves tecnologies i el nen troba la moto que era de la seva mare i es motiva i comença a estar alegre i comença a participar en les activitats i també comença a arreglar la moto de la seva mare per donar-li una sorpresa. Quan torna els seus pares, li ensenya la moto a la seva mare i es posa molt contenta perque era un vehicle que havia utilitzat de joveneta a la masia. I després d'aixó comencen a menjar-se la pizza de casa Tarradellas.

    ResponElimina
  49. L'anunci tracta sobre uns pares que estan preocupats pels seus fills, sobre tot pel més gran, perquè estan tot el dia enganxats als aparells tecnològics.

    Llavors a l'estiu els porten a casa dels seus avis, fora dels aparells tecnològics, i els nens començen a fer diferents activitats, i canvien el xip. Quan els pares van a buscar els seus fills es queden impressionats.

    El que vol transmetre l'anunci és que comprant aquesta pizza seràs molt feliç, i com se la mengen a una massia, amb molta naturalesa,et vol donar la impressió que la pizza és molt natural.

    Els de pizza Tarradelles saben que vendran molt el producte i per això es juguen molts diners per a fer un anunci tan llarg.

    A mi m'ha agradat molt, però crec que la família de l'anunci és perfecta: pares joves, avis joves, tres fills i una massia enorme. No crec que això existeixi, en tot cas no és massa freqüent.

    ResponElimina
  50. L'anunci representa la família perfecta, pares joves, avis joves, etc.
    És lan preocupació dels pares pel comportament dels seus fills durant l'estiu, ja que només estan per a les noves tecnologies.
    Els nens van a casa dels seus avis a passar uns dies, la casa dels avis és una gran masia amb animals i un munt de coses divertides per a fer.
    L'anunci explaica aquesta història i després la relaciona amb el producte que volen vendre.
    Finalment la família és feliç menjant la pizza.
    Generalment l'anunci està bé, encara que volen donar la idea de la prerfecció.

    Carlota Martínez 3rA

    ResponElimina
  51. Aquest anunci tracte que una mare està molt preocupada per que els seus fill gran està tot el dia amb la tecnologia d'avui dia. Un dia la mare decideix portar els seus fills una setmna a casa de la seva àvia perquè desconnectin del món de la tecnologia i que treballin, juguin i s'ho passin bé al camp amb els seus avis.
    El nen gran un dia entra en el seu garatge i veu una moto, que era de quant la seva mare era adolescent , amb l'ajut del seu avui comencen a arreglar-la .
    Quant ja era hora de marxar el nen li ensenya la moto arreglada a la seva mare i li dona les claus. Quant comencen a dinar la mare li dona les claus de la moto al seu fill . El nen s'adona que no ho ha passat tan malament sense aparells elecrtònics.

    Adriana Raventós 3rA

    ResponElimina
  52. L’anunci de Casa Terradellas m’ha agradat molt. Més que un anunci sembla un curtmetratge molt ben treballat. L’anunci tracta d’una família que té tres nens que els deixen una setmana durant l’estiu, ja que a casa s’avorreixen i no fan res més que mirar l’ordinador. Els primers dies el nét gran, en Pepe, està avorrit però descobreix una moto de quan la seva mare era petita i la decideix arreglar. Durant l’estança a casa dels seus avis; que és una masia molt gran amb cavalls, gallines i altres animals; els nens s’ho passen en gran, van en bicicleta, cuinen i fan tot tipus d’activitats.
    Quan tornen els pares a buscar-los el fill gran li lliure la moto a la seva mare, la qual es posa molt contenta.
    Mentre dinen la mare li dóna les claus de la moto al seu fill.
    Aquest anunci crec que toca la fibra sensible al telespectador, per a mi el moment més emotiu és quan el nen li entrega la moto a la seva mare.
    L’anunci representa un entorn familiar i amb una bona relació entre l’àvia i la seva filla.
    També l’anunci representa que sense tecnologia t’ho pots passar bé igualment i estan amb la natura.
    Però si et pares a pensar, dius no tots els avis tenen una casa tan gran com aquesta i després quan aquesta família està fent la pizza primer la treu de la nevera ja feta i després la comencen a fer. Et vol fer pensar que està feta amb ingredients naturals però en realitat està precuinada. No totes les famílies la sort que aquesta que estan els dos avis i que els pares s’estimen. També no totes les famílies els nets passen el estiu amb els seus avis.

    Fiona Aranda Lamora 3r A

    ResponElimina
  53. El missatge que ens transmet l'anunci és que les pizzes són tan bones que semblen que estiguin fetes en un forn, amb ingredients totalment frescos,... S'adreça als teleespectadors, sobretot als qui els agrada mooooolt la pizza.
    En el teleespectador es desvetllen els sentiments de menjar una pizza com la del anunci, anar al supero corrent i comprar-ne de tots sabors.
    La veu dels personatges al principi no te res a veure, però al final tot té sentit; es com si la pizza Tarradelles fos més fàcil la vida.
    Els sentiments dels personatges: la mare està preocupada perquè els seus fills no li fan cas i no paren de barallar-se. El Pepe passa de tot ja que nomes vol xatejar amb els amic i jugar amb les consoles. Els petits no paren de barallar-se i discutir entre ells, per això anar a casa els avis els hi fa molta il·lusió. Els avis estan encantats de que els seus estimats néts vinguin a casa.
    Al final tots acaben feliços passant el dia a casa dels avis i menjant unes delicioses pizzes Tarradelles!(:

    Irene Duaigües
    3r ESO A

    ResponElimina
  54. L'anunci em sembla que no té quasi res a veure amb el que ens vol vendre.
    Però separant això crec que ens vol transmetre que les pizzes a la nostra vida són necessàries per tenir una vida més alegre.
    Jo crec que ens desperten sensacions d'estar al camp menjant una pizza.
    La històra de l'inici no té res a veure, simplement la posen perquè al final, el telespectador estigui feliç, i al final el telespectador tingui la sensació o pensament que menjar pizza fa feliç a la gent (tecnica que sols funciona amb gent solitària que necessita felicitat).
    La mare se sent frustrada, desesperada pel comportament dels seus fills.
    El noi se sent molest anant a casa el seus avis.
    Els petits se senten emocinats per anar a casa els avis.
    Els avis senten felicitat per rebre els seus néts a casa seva.

    Rosa Galindo 3r A

    ResponElimina
  55. Penso que l'anunci s'ha fet molt llarg per anunciar una pizza. l'anunci no té molt a veure amb la pizza, però sí que al final té a veure perquè esta tota la família està
    menjant la pizza junta, com tots els anuncis que fa l'empresa, al final mengen la pizza al camp familiarment.
    Brayan Guerrero Vidal 3b

    ResponElimina
  56. L'anunci expressa que tot allò que està fet a casa és millor i de més bona qualitat.Està adreçat a tots els públics.
    Aquest anuncien particular no té a veure gaire amb el que estan anunciant, però expressa felicitat, tendresa perquè al principi els nens estaven a casa avorrits i mirant la televisió o jugant a videojocs i al final de l'anunci han canviat totalment.



    MªRosa Riaza Lopez 3r B

    ResponElimina
  57. Aquest anunci m'ha agradat per l' ambient familiar,
    però penso que no té gaire a veure amb el producte que anuncien. Sembla més aviat que anunciïn la Masia, que no pas la pizza. I l' ambient en familia i diversió està molt bé, però realment la pizza no es fa a casa, amb aquests amor que surt a l' anunci.
    Penso que l' anunci està bé, però es una mica enganyós.


    Alessandra Norabuena Bustamante <3
    3r B

    ResponElimina
  58. Aquest missatge m'ha agradat bastant. Els personatges eren adequats. M'ha agradat el comportament del fill més gran, el Pepe, perquè la seva mare diu al començament que no fa res més que jugar als videojocs, després de passar el cap de setmana amb els avis estava molt content. La música era adequada, m'ha agradat. Era un família de classe mitja-alta. M'ha agradat el final de l'anunci quan la filla diu: "mamá no sé com t'ho fas" i l'avia diu:"si tu també ho saps" i li dóna la pizza per servir. S'acaba quan tota la família contenta estàba menjar pizza a casa.



    Filip Krchnak 3B !

    ResponElimina
  59. M`ha agradat aquest anunci,perquè la mare dels nois li diu a la seva mare que els seus fills no li fan cas i que el fill gran es passa el dia davant l`ordinador i escoltant musica.I quan van a casa dels avis és diferent:juguen al jardí i amb aigua i jo crec que els nois s´ho passen millor amb els seus avis.



    Yaritza Mora. 3B

    ResponElimina
  60. Aquest anunci té un ambient agradable, perquè estan reunits en familia parlant. L'anunci ens vol transmetre que es disfruta més, menjant la pizza amb familia què si estas tu sol.


    Sergio Mendoza 3rB

    ResponElimina
  61. Aquest anunci no m'ha agradat gaire, perquè no està bé per anunciar pizza. Aquest anunci no és una bona idea per a pizza. Des del principi no tenia sentit que s'anunciés una pizza. I és molt llarg l'anunci.
    Però m'ha agradat la música, és molt bona, molt positiva.

    Nazar 3r B

    ResponElimina
  62. L'anunci m'ha agradat,perquè la música pega amb l'anunci, i es veu que la pizza és millor menjarse-la amb família,i que és molt diferent viure al camp que viure a la ciutat.
    Però un anunci tan llarg només per una pizza em sembla excessiu.No crec que per un anunci més llarg es venguin més pizzes.En l'anunci hi ha sentiments de família.


    Rehman 3B

    ResponElimina
  63. Aquest anunci no m'agrada, perquè penso que l'anunci no tè res a veure amb la pizza.
    S'explica massa coses per anunciar la pizza perquè juguen amb aigua, el nen arregla una motor; i només al final apareix la pizza


    Lisbeth Medina.

    ResponElimina
  64. No m'ha agradat aquest anunci és molt llarg i sembla que facin l'anunci per fer publicitat del paisatge de camp
    i no per la pizza.En els últims minuts ha sortit la pizza del forn i llavors sabem que l'anuncia és d'un producte.



    Kiara Jara 3r B ^^

    ResponElimina
  65. Aquest anunci està molt bé per ser un anunci de pizza.
    La cançó està molt bé perquè trasmet alegria.La part que més m' ha agradat és quan la pizza surt del fort, i llavors és quant t'entra la gana.


    Taylor 3B

    ResponElimina
  66. L'anunci no l'he entès molt bé però té una relació amb la bona forma de viure i el bon menjar i si estàs amb la gent que t'agrada ho aprofitaràs millor.
    A més a més si t'ho passes bé amb la gent que t'envolta sentiràs que no hi ha cap problema en aquest moment.
    -Cal aprofitar els moments amb la família per tenir bona relació amb ells.
    Italo Ortega 3 B

    ResponElimina